سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تهیه کردن بهترین نوع تبادل لینک فارسی

آموزش تهیه کردن بهترین نوع تبادل لینک فارسی

 

آموزش تهیه کردن بهترین نوع تبادل لینک فارسی

 

به نظر می رسد بخش قابل توجهی از بهینه سازی پنگوئن برای مقابله با بهینه سازی از طریق سایت های لینک دهنده (بک لینک دهنده) است. سئوکاران ساوی (بک گروه معروف در بحث تحلیل سئو در جهان) درباره ی مفهوم anchor text سالها نگران بوده اند و آپدیت پنگوئن فقط تاکید کرد که anchor text طبیعی در حال حاضر برای بهینه سازی سایت مهم است. چه چیزی یک anchor text طبیعی تولید می کند؟ در واقع به نظر من استفاده از 60% لینک های غیر هدفمند و 40% کاملا هدفمند می تواند ترکیبی خوب برای رسیدن به هدف باشد. من معتقدم که این موضوع مسئله ای مهم است که من می خواهم در آینده روی آن مطالعه بیشتری داشته باشم. در این مطلب من نتایج مطالعه ای مختصر روی 9 وبسایت را قرار داده ام. هر وبسایتی که برای این آنالیز انتخاب شده است، سایتی معتبر است و رنک خوبی برای کلمات کلیدی مهم دارند و البته ناگفته نماند این سایت ها را از همکاران سئو کار خودم در کشور انگلستان به عنوان پیشنهاد دریافت کرده ام. نکاتی  تبادل لینک در مورد آنالیز: داده های متن کلیشه ای از سایت های سورس باز آورده شده است. متن های کلیشه ای که به دامنه اصلی اشاره می کنند، برای محاسبات استفاده شده اند (همچنین من به رنک صفحات انتخابی دقت کردم که اختلاف چندانی نداشتند).